in sync

Ursäkta franskan, men fan va jag är kär!
Jag deppade ihop totalt på väg hem från jobbet, och när jag ringde tobias så var han ungefär på samma nivå på glädjeskalan, så det enda vi gjorde var att sänka varann.... eller, vi hjälpte inte varann en skvatt i alla fall.. En rad händelser hade lett fram till att jag kände såhär, och det fortsatte.....kom till apoteket i samma minut som de stängde. Satte mig ner på en trappa och verkligen drunknade i desperata negativa känslor och tankar. Men så nådde jag den där gyllene punkten, när vadandet i destruktiva känslor når sitt slut och man börjar tänka WTF! Så jag började komponera ett gladare sms till tobias, gick och köpte sushi. När jag gick ut från restaurangen med min påse i handen och fortfarande i färd att skriva smset, så ringer det och när jag svarar möts jag av en glad sång performed by T.
Things change quickly.


Kommentarer
Postat av: joe

åh visst är det så :)

2008-05-22 @ 22:47:36
URL: http://juanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0