feedback

Ett mail idag gjorde mig glad, det var feedback på vår copyuppgift, lite sent men aldrig FÖR sent. Både min och Emmas idéer var representerade bland hans favoriter!


Det gör att om du väljer denna väg, blir kravet på originalitet ännu större. För att undvika

klichéer. "Vi hatar också dålig reklam", "Reunion Class of -33", "Hapfh er dfu bä?" om att

förstå varandra, "Nokia - connecting people", "När slutar vi att drömma?", "Välkommen till

Folkhemmet!", "If only you were 45 years older, 2 times richer...", "Thank God it's Friday"

är några av mina favoriter.



Bra, kul och en oväntad lösning som tillför syre till bilden. Bra jobbat.  Visst är det skönt när veckan är över

över och vi kan se fram emot en härlig helg med... Postkod-lotteriet? Eller. Nej,

ut och festa på stan. Have fun, live a little!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Duktiga Fine! :)stolt

2008-05-05 @ 21:20:21
Postat av: julia

men å vilken fest!

älskar att bo här på söder!!

2008-05-05 @ 21:44:51
URL: http://jullanjullan.blogg.se/
Postat av: Sarah

YES det är jag som tar studenten.. hihi.. förklarar allt i ett inlägg, men jag har inte tillräckligt bra betyg för att söka vidare. och nu vill ajg vidare.. och hamnade först på folkhögskola, som är en annan typ av komvux.

2008-05-05 @ 22:40:46
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0