the voice of mulberry.

Vissa har verkligen supertur. En av mina vänner Johanna är en sådan person. Tre gånger har hon ringt in till diverse radiokanaler och anmält sig till tävlingar och vunnit alla dessa tre gånger. Men nu toppar hon sig själv med råge. Hon vann nämligen en Mulberry väska till ett värde av nästan niotusen riksdaler på the voice. Hon ville egentligen inte anmäla sig men eftersom det var the bag of her dreams så gav hon det ett försök och vann!
Blev så glad fölr hennes skull!

Hämtade produkterna från Strawberrynet.com idag och blev lättad över att alla sakerna var intakta. Däremot fick jag något svart i iblicken när det på avin stod att tullen skulle kosta 300 kronor...

Ikväll blir det tvkväll innehållande keso och frukt med Amanda, inte setts på år och dagar ju! Imorgon kommer pappa med ALLT mitt Höganäsporslin som jag fick av mamma i julklapp, yay! nu vill jag ha bjudning på alla mina nya fina fat och tallrikar.
Dessutom är det fördelsedagsmiddag med Emma på kvällen, looking forward to it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0