Medis

Att bo mitt på söder är wunderful. Inatt, efter att ha sett klart den underbara filmen som verkligen berörde mig på djupet, House of Sand and Fog begav vi oss så på en liten promenad iklädda mjukis. Ut på söders gator och torg. Va underligt det var att på medis stöta på uppiffade Ylva och Ostro på väg hem från Carmen och sedan få alla partajande människors lite undrande blickar på sig under götgatsbackens ihållande uppförlutning. På 7eleven stötte vi sedan på Ylva och Ostro igen efter att de hade missat sista bussen hem och inhandlade proviant för nattbussen hem. Då kändes det nästintill grymt att ta avsked och veta att om fem minuter skulle man sussa sött i sängen.
Idag har det ätits hemmagjorda hamburgare och Gunnarssonsinköpt fika här hemma med min syster som kom på besök för att lämna våra extranycklar. Vi har haft så mycket ovälkommet besök i huset på nätterna att vi nu ska byta ytterlås på alla dörrar.

Sängen och Celebutantes kallar snart. Imorgon är det DEN stora dagen. Jag har som sagt fladdermösstora fjärilar i magen blandat med extra kolsyrad sockerdricka. Det bubblar och kniper om vartannat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0