jag skämms lite

Kom ju på för en stund sedan att jag borde lyssna in mig på Tegan och Sara men pga snålhet vill jag inte köpa alla album från iTunes, så det fick bli youtube. Och tur var det, annars hade jag ju fått en chock på fredag. Det är ju två tjejer! Ehm, va? jag trodde det var en kille och tjej? ha ha, vilken OKOLL jag hade!
Jag går mest på konserten för att få se förbandet Northern State måste jag tillägga för att försöka få mig själv att framstå i lite bättre dager... Jag kan stolt säga att jag är den mest ohippa personen som alltid får nys om balla saker ett år efter att de passerat innekidsens synfält, och vad är det för problem med att stå för det?
Med mina ointentioner att vara ball blir jag ganska fräck.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag såg Northern state av en slump, på trädgården i somras och det var fantastiskt bra.

För övrigt tror jag att Tegan and Sara dessutom är enäggstvillingar ;)

2008-03-12 @ 09:08:52
URL: http://miranda-ail.com
Postat av: egoflow

Spelar de i Sthlm!? Jag älskar dem. På riktigt, älskar dem! Var, när, hur?

2008-03-13 @ 19:40:37
URL: http://egoflow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0