DAY ZERO: THE DAY.

Mina fladdermössfjärilar försvann till sist, och nu sitter jag här istället men en stor fet klump av lycka i magen istället. Och vispgrädde i bröstet, mitt uttryck sedan barndomen för vad man känner när allt är FINT.
Tionde mars kommer gå till Fines världshistoria som en väldigt "nej jag måste svära" bra dag!
Då en av sakerna är en hemlighet för vissa närstående så kan jag inte skriva vad det var som hände men den  andra saken, "gladsak numero duo" har med ett utomjordiskt bra jobb att göra. Tänk dig att du ALLTID har velat jobba med djur som så många säger, och så får du jobbet att vara jonas wahlströms sidekick på Skansen. Typ den nivå på bra är det.
Fast tro inte för den delen att det är det som har hänt. De enda djur jag gillar är Dolph och jag tycker J.Wahlström är lite snuskig.
Denna veckan är fullspäckad.
Det enda jag inte verkar ha någon förmåga att bestämma mig kring är huruvida jag skall stanna i stan i helgen eller åka till gävle och gå på klubb volym. Bestäm åt mig?
På fredag är det i alla fall konsert på Nalen, det skall bli roligt. Förfesten hos mig är bokad.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Åh, jag tänker inte bestämma åt dig, men däremot tänker jag härma dig. Jag åker till Gävle om du gör det eller stannar i sthlm om du väljer det. =)

2008-03-10 @ 18:52:11
Postat av: fine

mattias, jag tycker att vi svettas ikapp på dansgolvet i gävle. GRYMT! och kanske en fika på söndagen? ah! great plan!

2008-03-10 @ 19:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0