Avveckling av Dermalogica

Efter att jag insåg med vilken styrka Murad slog skiten ur Dermalogica har jag försökt varsla så många produkter det har varit möjligt. Inte slängt, oh hell no, men överanvänt och längtat efter att få köpa nytt. Dessutom billigt på strawberrynet.com.
Nu har jag så en rengöring, nattkräm och specialprodukt på väg hem till mig/tobias (rengöringen är för honom men jag tänker sno lite, ha ha) för det pris som en och en halv produkt kostar i handeln. Gött.

Har krånglat med trojanska ponnisar och virus via msn hela kvällen och det har varit reboot hit och scanning dit samt installationer och omstart om vartannat. tröttsamt!
Nu är det sömn som gäller, skall först använda allt för stor dos av special cleansing gel så den tar slut någon gång... sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0