Smere that lipstick

Abba och Maddis, det var två av mina vapendragare från ettan till trean. Vi höll på med så mkt skit (ofarlig, rolig sådan) genom hela gymnasiet och när jag satt och tittade igenom gamla bilder hittade jag en som fick mig att skratta rakt ut. Grannen rakt över på sin balkong ryckte till av mitt bombardiska skratt men jag kunde inte hålla det inne, speciellt inte när jag såg denna bilden. Vi "tackade av" min rummis för hon hade bestämt sig för att sluta på skolan efter bara ett år. Avtackningen skedde så att jag och Hedda, rummisen min, föll offer för en set up som gick ut på att få i oss två så mkt tequila som möjligt. Sen smög vi omkring på Backa, klättrade ut på tak, tjuvrökte och var uppe hela natten. Allt för att bryta mot så många regler som möjligt, några få dagar innan sommarlovet. När vi hade fått i oss åtskilliga centiliter av denna starka Mexicanska dryck tyckte Abba och Maddis att det skulle vara roligt om jag och Hedda skulle vakna upp med rött läppstick över hela ansiktet och helt ovetandes gå ner till frukosten på morgonen för att skrämma slag på husmor.

ja... deras plan lyckades kan jag berätta.....


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

eller hur!!

2008-06-07 @ 16:02:41
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: sara

läste den just, hahah =) tackar!

2008-06-07 @ 20:03:32
URL: http://saraosmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0