Monday Sun

Nu börjar det närma sig workshopen så det blir hard work work i slutspurten. Hoppas att råmaterialet på över en timme håller god kvalitet så att det kan bli ett uppvaknande för ledningen när de får se och höra vad folk på gatan har för uppfattning om dem.

Imorgon ska jag äntligen på återbesök hos Johanna på de e vi, nu när jag plattar mitt hår så ser man verkligen en gargantuan-utväxt. Inte snyggt, definitivt inte snyggt! Hon har nog säkert en schysst plan uträknad för hur vi skall få en schysst ton på håret, jag älskar guld och honung, det skimrar så jäkla snyggt när man varit ute i solen en hel sommar.

Away away, to work we go.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack, och hoppas du blev nöjd med din frisyr, hoppas du visar den snart :) Förretsen din näspiercing hur ont gjorde de? :)

2008-06-10 @ 20:32:13
URL: http://sandus.blogg.se/
Postat av: ida

ja jag är nog galen.. men det är så sjutusan gött att sova i tält med den friska luften.o vaknar man o det är kallt då tar man på sej mer:P o usch ja.. morgonen om solen står på är jäkliga. helst ska man ha vaknat innan dess o gått upp.

2008-06-10 @ 20:43:12
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0