en avsvalkande balkong

Sitter på balkongen och skriver.. har haft lite oflyt idag. Åt chilinötter idag på jobbet och nu vet jag: jag tål inte chilinötter. Känner mig skakis i hela kroppen efter att dagens mat kommit upp både två och tre gånger. Trodde att jag hade tvättid kl 18 men det var förra veckans schema så när jag kom ner fick jag till min förskräckelse se att någon bokat in 14-22. Hur mycket kläder har folk??
Så först nu har jag kunnat slänga in tre tvättar... är jättetrött och vill bara sova inför mötet på farfar imorgon, men med blöt tvätt tumlandes runt i källaren måste jag vara vaken.
Jag hatar måsten.

Kommentarer
Postat av: ida

hello gumman. usch stackare de låter inte bra..hittade du något till din syster? PUSS OCH KRAM oj caps..hehe

2008-06-16 @ 23:14:20
URL: http://kumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0