RLS och lindring

Visst somnade jag gott, men vaknade som ett pistolskott 03:34 och upptäckte att Tobias fortfarande inte kommit och lagt sig. Svepte min morgonrock om mig och tassade ut i köket för att försöka få honom att komma och lägga sig. Han lyckades somna ganska snabbt men vid 06 tiden vaknade jag av att han satt på sängkanten med ansiktet i händerna. Stackare! RLS, som vanligt.
Jag försökte med att kittla honom på ryggen, massera hans rygg, lår, vader. Lade inte märke till mina ögon som värkte av trötthet, sådana petitesser känns aldrig viktiga när någon man älskar har det tufft. 
fter vissa okontroversiella metoder slumrade han äntligen till. Idag skall han åka upp till Gävle och flyttstäda hela sin gamla lägenhet och jag tycker så synd om honom, funtar på att följa med och hjälpa till.

The most effective medicine
Here on earth
Is love unconditional.
-
Sri Chinmoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0