got milk?

Jag blir så sjukt framtung, om ni förstår vad jag menar, vissa tider i månaden. Det är allt annat än sexigt att känna sig som en mjölkko. Mu? Då hade jag fan hellre varit bregottko.
Jag har alltid tyckt att en stor barm är ett fint tecken på kvinnlighet men när jag vägde som minst i somras och hade obetydlig klyfta (så liten att jag använde bhtopar från barnavdelningen på H&M) upptäckte jag de bekvämligheter som kommer med att ha två lingon på en planka. Och nu? Nu känner jag mig som en av de värsta tjejerna i Moore.
Bröstlyft? ja, något jag länge tänkt på. nej! säger många med enfas, men erkänn - hade du tyckt det varit så roligt att ha haft hängbröst sen 12 års ålder? jag har aldrig lockats av att göra förstoring men lyft... inga betänkligheter där.
genetiken spelar en fula och dumma spratt ibland. Så länge det finns något att göra åt ting man inte är nöjd med såsom träna, äta någotsånär rätt, meditera och vara så harmonisk man kan så tycker jag man skall göra det i första hand för att förbättra ens livskvalitet men annars ser jag inget fel att ändra på kroppsattribut man inte är nöjd med och som man utan ingrepp inte kan förändra.

Dags att börja packa. Inte glömma klubban - ska ju spela bandy med Tobias och David på måndag! Röjjigt och roligt! Imorgon blir det vindrickarpartaj med Sandra och på lördag blir det kalas. Myshelg med andra ord!

image216

Kommentarer
Postat av: emily

hahahahahaha!!!! nääää, flåååååt! hehe, men jag tvivlar på att du väntade mig!
fine! det var ju lite småkul. jag har tackat ja till en fest långt iväg, OCH JAG VET INTE ENS OM DET!! typiskt mig=)

2008-01-31 @ 20:44:27
URL: http://emilystankar.webblogg.se
Postat av: ida

Jodu det där med bröstlyft det har man funderat på. särskillt nu efter barnen. brösten blir större sen går man ner efteråt o brösten hänger längre o längre ner känns det som*suck*

2008-02-01 @ 07:43:58
URL: http://lejdan.blogg.se
Postat av: fine

åh ida jag vill inte tänka på hur mycket värre det kommer att se ut om man har taxöronstendenser redan nu...

2008-02-01 @ 08:23:48
URL: http://fine,webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0