födelsedag coming up

På fredag fyller en väldigt speciell person år. Och hon gav mig, alldeles ovetande, en utmaning när hon för en tid sedan bloggade om huruvida hon skulle stanna kvar i sthlm (jag hejade såklart på detta alternativ) eller åka hem långa många mil och fira med familjen. En av frågeställningarna hon ställde sig själv var "många presenter, inga presenter"

Nu blev det ju alternativ nummer ett och jag känner att hon måste känna att det helt klart var värt det. Därför har jag förvandlats till den mest farliga och uppmärksamma lejoninnan 'cause the hunt is on......

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahahaha du är för härlig! Att bara få träffa dig på min födelsedag höjer ju tempen avsevärt :)

2008-01-22 @ 10:36:36
URL: http://amheni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0