superhjältetomat?

Jag undrar vem av mina föräldrar, eller vem i min släkt som har gett mig superhjältegener. Utekvällen igår rör mig inte det minsta, jag mår oförskämt bra, och skall ut på en powerwalkrunda nu. To the rescue!
Utgången igår var så lyckad! Vi började så smått här hemma med dansmatta och rosévin, sen fortsatte dansandet fast på Marie Laveau som kvällen till ära hade I love the 80's tema. Åh, åh! Dansadansadansa. Hade verkligen en underbar afton som avslutades med tunnbrödsrulle och smsmarathon. ah. sweet days.
Ikväll blir det till att dansadansadansa igen, fast ute på Telefonplan. 3 års kalas för Landet. The happy place, where all the good ppl go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0