pilates och gröt.

Första pilatespasset - check! Och HUR jobbigt kan det bli att ligga helt still på en matta och vifta lite med armar och ben? Jo, I tell you, hur jobbigt som helst! Speciellt sista övning kallad "hundreds" höll på att ta kål på mig. Kände hur de stackars magmusklerna skrek av smärta och känner fortfarande hur bålmuskulaturen (nämner dem på latin för mig själv) är helt biffade. Wow säger jag bara.
Men jag är en sådan typ av person som inte känner att jag har tränat om jag inte är genomsvettig så i eftermiddag får det bli ett spinningpass, det första på länge, på ringen. Där kan vi prata svettas!

Nu sitter jag med min eminenta frulle - 0,5 port fiberberikad havregrynsgröt med loppfrö, krossade linfrö, kanel och 0,5 banan. Låglaktos mjölk till den, tack!
Ska åka till kungsholmen och fixa passet idag. Sedan träffa Amanda på lunchtimmen för att inhandla en klännig på HM. Igår när vi var där så utmanade vi varann att prova det fulaste plagget vi kunde hitta. Jag hittade en till synes horribel stickad klänning som, när den kom på, var något av det sötaste jag sett!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha "Titta vad ful den är" Eh, "titta vad fin den är?" Hihi. Ses om några timmar!

2008-02-07 @ 09:17:44
URL: http://amheni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0