nodress.

Det blidde ingen klänning (den fula som var fin) idag, priset låg över smärtgränsen för vad ett H&M plagg (eller vilket som helst med min ingen inkomtsbudget) får kosta. Däremot en billig kjol som hade assförsnyggande egenskaper, det gillar vi.
Däremot gillar jag inte att jag blir illamående av de nya glajjorna. Balanssinnet blir lite rubbat tydligen, så verkligheten blir snurrig och ostabil. Måste hålla mig i ledstången när jag går nerför trappor, så illa är det! Känner mig som 1. en alkis. 2. en väldigt gammal person. 3. en väldigt ung person. Allt samtidigt.

Åh! när jag idag var hos polisen för att fixa nytt pass kom Eddie Izzard och slog sig ner bredvid mig. Var tvungen att skicka ett sms till Laila om att man inte får vara lik någon mycket, det skapar oreda hos andra människor. Trots den roliga incidenten på polisen så blev det inget smile i passet. Ingen jackiearklövsflickväns min heller, tackar för det. Den ofantligt tråkige polisen bakom disken som vägrade vara lättsam med mig bidrog definitivt till att jag slappnade av i smilandets muskler. Jag är fortfarande lite snurrig men efter sushi och sömn mår jag lite bättre.

image219

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0