no inspo.

Jag är tom på saker att skriva. Innebandyträning igår. Vi var så få närvarande att det fick bli 2 vs 3. Ingen rast och ingen vila I tell you. Springaspringaspringa, det var ett makalöst, ikke hållbart högt tempo. Men! Jag och killen i lag "tjejen" lyckades skicka in mål till höger och vänster - jag gjorde mål från andra sidan av planen trots att tobias vaktade buren! Igår var det trots vissa stunder av seriös frustation (slog nästan av skaftet mot målet när de lyckades överlista oss) en väldigt lättsam stämning och man kände knappt av den högkoncentrerade träningen. Inte förrän i de sista självande minuterna då det skulle avgöras vem som skulle ta hem segern kände man av de stummande benen eller den tunga andningen. Så ska det vara!
Har saknat lagsporter riktigt mycket märker jag. Still no korpenlag? Anyone? Really?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0