ladies night prep.

"I can't wait for the weekend to begin!" Iomed att Tobias åkte hem igår så kändes det som söndag (när ska det sluta göra ont att skiljas åt?) så att jag har helgen framför mig ospenderad känns som en trissvinst. Lykke Li ikväll, ladies night lördag, gävle söndag.
Ska försöka hitta ett singstar idag, men det verkar finnas så dåligt utbud. Varken OnOff, Game eller Åhléns hade många att skryta med. Undrar vart jag skall leta? Annars fick jag ju ett nytt Buzzspel av T som visade sig vara asroligt, får kanske utmana damerna i skvallerkunskap?

Åka till kungsholmen nu, hämta pass och luncha med syster.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Singstar singstar woooh woooh!

2008-02-15 @ 12:58:32
URL: http://amheni.blogg.se
Postat av: Sarah

hehe då sk adu inte kika in min blogg nu då.. reafynd;-)

2008-02-15 @ 13:21:35
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0