innebandy vs massiv träningsvärk

Så, ikväll, för första gången sedan jag tog studenten och slutade i skollaget fick jag chansen att snöra på mig högfriktionsskorna, fatta klubban och springa till blodsmaken kom. Fasen va roligt de var! Det är helt omöjligt att spela med killar, det är som att deras uppfattningsförmåga och reaktionstid är halverad by nature!
Men mersmak fick jag och är nu het på att samla ihop ett gäng flickor i stan som är villiga att en kväll i veckan samlas och köra lite bollspel. Korpen anyone?
Duscha, sen däcka i sängen om det inte blir lite Call of Duty II först dvs...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hihi innebandy är inte riktigt min melodi. Jag är en badminton tjej! :D

2008-02-05 @ 12:56:56
URL: http://amheni.blogg.se
Postat av: fine

men HUR roligt vore det inte om vi två ställde upp i korpenbadminton som dubbel? omg.

2008-02-05 @ 17:01:13
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0