hjärtegull

Vi hade ju vår alla hjärtans dag igår, då tobias egentligen hade sittning med sin klass men hade ingen lust att gå. Dock hade han lust att åka ner till mig, gå till Imperiet och äta middag. Middagen förlöpte allt annat än förutsägbart. Tårar och skratt, felbeställningar, världens godaste creme brulee och riktigt mysig stämning. Sen hyrde vi "Supersugen" och skrattade så tårarna sprutade. LIte väl blunt ibland men vissa repliker var min humor att jag trodde jag skulle dö. Nej, jag menar allvar, jag skrattade så jag kippade efter andan.
Somande i min babys armar. Kvällen kunde inte ha varit bättre.

Idag har vi njutit av min present till tobias nämligen frasierboxen del VI. Är det någon jag håller kär nästan lika mycket som T så är det Kelsey Grammer. Har även njutit av underbar choklad från mamma och ett supergulligt rosvykort från Tobias mamma, så oväntat och glädjande!

Bjuder på en härlig bild på min present till älsklingen, fortfarande inslagen
image239

Kommentarer
Postat av: Tobias

Tårar och glädje.. precis som det ska vara när man vill vara med någon resten av sitt liv..

2008-02-15 @ 00:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0