att leva med ett monster i magen.

Nej, det handlar inte om graviditet, utan att hela tiden bli påmind om att något inte stämmer i kistan. Utan tillstymmelse till orsak blev jag naturligtvis matförgiftad/magsjuk igår så förfesten förlöpte på ett väldigt annorlunda sätt. Jag kräktes, drack vin, blev naturligtvis berusad väldigt fort, kräktes igen, åt lite banan och drack vatten men nej, kräktes igen. Jag tänkte inte ge upp, hade längtat efter Landets treårsfest hela veckan och praktiskt tvingat med mig Amanda och Tobias, så hela tiden intalade jag mig själv att det skulle gå över... och det gjorde det!
Lite för sent dock.. visst, vi hade fortfarande hunnit ut dit och hade kunnat vara där goda två timmar men då satt mina underbara bundsförvanter och åt mat och till slut fastnade vi framför Jackassmarathonet på MTV. Kvällen var bisarr men rolig och nu har jag siktet klart inställt på ladies night på lördag. Och tills dess kanske jag har lurat ner Elg från Gävle, dra på trissor!

Tobias har åkt norrut, jag ska på ett medelpass snart och resten av kvällen ska jag fortsätta läsa book of dead.
peace out.

Kommentarer
Postat av: cajjan

jackass-maraton alltså.. fan, det missade jag, vilken otur!

2008-02-10 @ 19:03:20
URL: http://helloass.blogg.se
Postat av: fine

ja, vi nämnde faktiskt att du säkert satt spikad och kollade! :D

2008-02-10 @ 20:48:14
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0