28 dagar...och akutlumbago!

Helt ok imorse, böjde mig ner efter fiberberikade havregryn. Smack! Det gör ont att svälja, jag vet inte hur jag skall få upp skeden med gröt till min mun och smärtan är så intensiv att jag vid de värsta attackerna bara kan toppandas. Och inte ens när man stånkar fram det latinska ordet för ryggskott till rosenlunds vårdcentrals växel ger de mig en tid right here, right now. utan 14.15!
Lumbago önskar jag inte ens min värsta fiende. Det här gör ont.. det värsta är andningen, när det gör som mest ont känns det som om jag inte kan ta ens ett pytteandetag. Som att andas genom ett sugrör...
I'll try i anyway, har hört att syre är en ganska essentiell del av livet.
Sängen nu, ligga helt blickstill.

Kommentarer
Postat av: bea

har landställe i arild, 25 min frn helsingborg :) bodde du i skåne inan eller?

2008-02-11 @ 12:14:22
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0