små lätta moln

Idag, fredag, har varit en splendid dag! Imorse hittade och sökte jag flera jobb som jag nu verkligen hoppas att jag får svar på. Sen kom mamma med allt Höganäs porslin jag fick i julklapp, vi gjorde söder en stund och gick ut från Grandpa med en stor, fylld kasse. Jag kommer att vara snyggast i vår!
Lunch på Imperiet, sedan hem en sväng innan jag slängde på mig träningskläderna för lite ninjaträning på Friskis, mitt första Ki Box pass. Garanterat det mest ansträngande jag varit med om!! Raka, krokar, uppercuts, knä, sparkar, hoppsparkar, idioten, sittups. Fullt ös! Men som avslutning Chi Gong - nu vet jag hur man gör tranan, noshörningen tittar på stjärnorna, målar insidan av en sol. Otroligt skönt att landa efter ett sådant intensivt pass.
Middagsbjudning hos storasyster nån timme efter träning, och nu sitter jag här och sörjer linköping förslust, längtar efter min man och funderar över var man köper pannåer? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0