OBZEN

Jag är en ganska nyckfull och impulsiv person. Igår när Tobias och jag hade avnjutit husmanskost till middag i söderhallarna satt vi för tredje gången och pratade om Meshuggahs låt Bleed som många personer lagt upp på youtube, då skivbolaget utlyst en tävling vem som kan spela den bäst. Mr Haake på trummor låter som en maskin, herrgud, va den mannen är taktfast! Anyways.. jag kom på att det ligger en skivbutik i på bottenvåningen så jag hoppade ner från barstolen och sa åt tobias att jag snart skulle komma åter.. Inom några minuter satt jag så på plats igen och lade ett inslaget kvadratiskt paket i tobias knä. Med väldigt förvånad min öppnade han det och med väldigt glad och överraskad röst utbrast han diverse glada och överraskade ord.
Sen köpte vi en liten gemensam present till Amanda, - för vårt sociala umgänge är till 96% fastställt att det fortsätter även i framtiden, Wehoo!

Kvällen avnjöts badande i kvällssol med ett glas rött i handen på SNAPS uteservering. När bristen på värme gjorde sig påmind blev lite grekiskt på medis, lite hångel med Ben&Jerry samt tvkväll inkluderande Frasier, Arrested Development och Greys, som jag och amanda, tror jag, dömde ut slutet på. Fullständigt.

Oh, aha! inte glömma! Har slagit vad med Tobias på en church street middag att jag inom tre månader kommer att avboka min tatueringstid. Mmm, ska bi gott, He WILL loose.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Nej, det var det minsann inte! kände inte igen dej på din profilbild, haha! Allt bra med dej? Gör du nuförtiden då?

2008-04-24 @ 12:12:37
URL: http://sandus.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, jag håller på dig! varför avboka lixom? vart i småland förresten?

2008-04-24 @ 22:01:33
URL: http://jossanjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0