Last Days of April

Diskmaskiner, som utan någon vettig förklaring slutar fungera går mig på nerverna idag. Den låter bara som ett brummande åbäke och jag stirrar just nu på den med pannan lagd i djupa veck. Nästa taktik är rent, fysiskt grovskaligt våld. Basebollträ, knogjärn, stålhätta - the whole nine yards!

Som tur(?) är skall jag snart färdas med tåg till Gävle där det skall premiärgrillas ikväll. Vi tänkte laga en utsökt middag och se på bålet (eller kase som man till min stora förvåning säger i Gästrikland) vid kastvallen i Bomhus och någon gång under kvällens gång kanske det blir en reunion med miss Elg.

Lite nostalgi, valpurgis eve 2006:
image320

Kommentarer
Postat av: Mattias

Those where the days... :)

2008-04-30 @ 10:38:11
Postat av: fine

håller med dig till tusen... :)

2008-04-30 @ 10:40:14
Postat av: Nina.

Svar: Haha, ååh vilken rolig sida. Massa roligt. :D

2008-04-30 @ 18:17:28
URL: http://totalflopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0