Höra/Se

Ska/vill Höra/se:

9/4 Twiggy Frostbite på Debban (det är ju Elin, som Tobias brukade ju spela med, roligt!)
10/4 El Perro Del Mar på Södra Teatern (I wish I could men denna kväll är det utomlandsstudiemässa på Kulturhuset med Mandy)
14/4 Blonde Readhead på Debban (typ mio min mio indiemusik. Kanske hinner efter tjejmiddagen?)
17/4 Ceasars på Nalen (nytt album, kan bli intressant.)
19/4 Yelle på Debban (franskt och glatt, dansant)
25/4 Familjen på Debban (de är ju från Hässleholm, och då blir jag nostalgisk och får hemlängtan och sjunger med automatiskt)
4/5 Kings Of Convenience (har skrivit om den eufori jag upplevde när jag förstod att det var sant, att de verkligen skulle spela här. Denna kväll kommer att bli magisk för mig och min man, det band vi har allra flest minnen till.)
10/5 Busta Rhymes på Berns (inget kan ju mäta sig med hans konsert vi var på 07 men han är ju alltid grymAST!)
15/5 Madrugada på Nalen (jag förstår om de inte kan spela Lift Me men det hade varit mysigt ändå...)
17/5 Magnus Krunegård på Debban (Syttene maj och ett markusevangelium, akkuratt!)
och slutligen
14/6 WTAI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0