dream of horror

Vaknade, eller var i alla fall sådär halvvaken, med någon konstig känsla av oro, ångest och rädsla. Verkligen mycket underligt. Fick i alla fall väcka T för lite mental rådgivning och snart sov jag igen. Nu när jag vaknade for real känner jag inget av det där.. Jag undrar, läskig dröm? eller mitt undermedvetna som försöker säga något?

Anyways.. Igår var något av en sigtuna dag. Jag tror jag räknade ihop det till 4 personer jag träffade/såg på stan som jag antingen bott med eller gått i skolan med. Underligt.
På Streets brunch träffade jag min vän Maddis som jag inte hade träffat på... 3? år. Vi levde som ler och långhalm i tre år och sen trodde jag att hon åkte till Australien och försvann. Men ikke! Bytte nummer och det skall bli så roligt att catch up! Vi åt en fantastisk brunch och fick dessutom multum rabatt!
Sen gick vi lite på marknaden, för helgen var det smycken och accessoarer. Plus att swahili bob var där och tatuerade på plats. Blev ordentligt sugen!

Efter en lång promenad från hornstulls strand till Skeppsholmen och utställningen för Kolla! (som var helt underbar) blev det en något kortare hem till medis, där vi överlade hur vi skulle tackla kvällens dilemma:mat.
En pizza från Denisos och Neverending story 1 och 2 senare (tobias ville verkligen inte att vi skulle tro att han inte ville se filmen så han gick och hämtade täcke och kudde för att kunna fuska genom att sova på mattan och ändå nästan visa sig intresserad) konstaterade jag att söndagen hade varit väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: Amanda

En mys söndag! :)

2008-04-28 @ 09:11:45
URL: http://amheni.blogg.se
Postat av: Nina.

Svar: Åh, det låter ju bra. Kanske skulle kolla upp det lite närmare. ;)

2008-04-28 @ 15:11:47
URL: http://totalflopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0