Disa and Twiggy

Läste på Allears community att min forna klasskompis Disa har blivit signad, samt fått enormt bra kritik för sina jazztolkningar. Jag blir så sjukt glad när jag hör att folk jag känner lyckas. Till skillnad från alla andra svenska janteslavar där ute som bara blir gröna av avund. Som när Tobias spelade i Grizzly Twister tyckte folk att anledningen till att inte går på deras spelningar var att "det går ju redan så bra för dem, varför skulle vi då vilja visa vårt intresse?"
Ikväll blir det Debaser med Amanda, Laila, Angelica och Marie. Twiggy Frostbite och Hellsongs.
Hoppas folk kommer på våra framtida spelningar och gläds åt vår framgång, men det känns sinte som att man skall förvänta sig något...

Kommentarer
Postat av: åsa

är bara att kämpa på..

2008-04-09 @ 11:21:30
URL: http://www.pantouffe.webblogg.se
Postat av: Anonym

Haha, är det så illa?! Fy fan

2008-04-09 @ 19:57:26
URL: http://allaminasmaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0