låt bli!

Fan va sur, arg, förbannad, ledsen och upprörd jag blir av dessa sataniska snattare. Jag hade haft en superbra dag på jobbet, verkligen sålt superbra och haft massor med trevliga, roliga kunder inne. Två par var inne i butiken när jag registrerar tre killar i min egen ålder som kommer flinande in i butiken. De står bredvid ett annat par så inte tror jag mina öron när jag hör ett par referara till en doft som "liknar den blå... som.... stod här innan"
AH! tänker jag - trodde att jag kunde klara mig en hektiskt helgdag utan stöld. Sen hittade vi bara fler och fler luckor och kunde sammanräkna fyra stycken parfymer snodda,
OOOOOOFF WITH THEIR HEADS!
image144

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0