tredagarshäng.

Tre dagar i följd har jag haft nöjet att hänga med mina goda barndomsbekant Amanda.
I måndags promenerade vi upp till götgatasbacken en sväng, spanade in julklappar på designtorget (jag hittade tonvis!). Sedan satte vi oss i fönstret på Muggen och fikade samtidigt som vi undrade vad i hvete medelhavsdelit mittöver har för logga bredvid namnet. Det förblir oklart.
Igår var tanken att vi skulle promenera in till Lagerhaus och handla adventskalender åt Amanda men istället hamnade vi på Belle där de hade tag tre betela för två. Inte hann vi till Lagerhaus men jag kom därifrån med nya stövlar och två tokfina väskor. HURRA! Te på Muggen även denna kväll, sen fula bettan och Desperata Husfruar.
När jag skulle ringa mannen i Gävle senare på kvällen låg nätet nere och med viss svårighet kunde jag somna ändå. 03.30 fick jag tre sms på en gång och vaknade med ett ryck. Sen var det bara att glömma att kunna sova - låg och drog mig till 06 då jag antagligen somnade av ren utmattning. Hela dagen har präglats av denna förstöra sovrutin.
Idag möttes vi så upp efter jobbet en tredje gång och åkte så in till Lagerhaus. Och Amandas adventskalender var check!

Sitter uppkrypen i soffan med filt. Trött, Kall och längtandes. Kom hit nu T? 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Mysigt har vi haft! Tack för 3 dagars aktiviteter :)

2007-11-30 @ 19:34:04
URL: http://amheni.blogg.se
Postat av: fine

och så var det då äntligen december. YAY!! :D

2007-12-01 @ 10:34:34
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0