julkalendern

Så! Nu är det bra, fint, sluta upp nu. Jävla november. Bara tragglar på som om den vore utnämnd till populäraste månaden på året. Mind you, mest deprimerande!
December - NU. Julkalender och advent och lucia och lussekatter och jul på skansen och Gröna Lund och så. Där har vi en populör månad serrö!

Återbesök på friksis och svettis igår. Första träningstillfället sen i augusti. Kändes grymt att kunna träna igen även om jag Inte var speciellt stark (läs helt flåsig med totalt bristande kondition) Men hey! det är väl därför man går dit?
Nu ska jag göra slag i saken och anmäla mig som instruktör också, men jag kan inte alls set my mind på vad. Step ligger närmst hjärtat. Eller Ki Box? Det bästa är ju att FS öppnar i Skrapan, så att jag får en hundrameterspromenad till gymet. Bortskämd, jo jag tackar ja.

Och imorgon är jag ledig. Sweet!

Now theres work to be done.
On your bike sunshine!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Och som grädde på hälsomoset ska vi ut och gå! Yes! Healthy now...

2007-11-20 @ 09:43:44
URL: http://amheni.blogg.se
Postat av: fine

men jag måste erkänna att vädret INTE är inbjudande till en långpromenad - but healthy yes!

2007-11-20 @ 17:10:14
URL: http://fine.webblogg.se
Postat av: ida

Jo det löser sej nog. Jag har samlat tankarna nu. ska inte ta ut i förskott vad som kanske kan hända.. men har så lätt för det! Nu får vi hålla tummarna att det går vägen. inget mera tråk. Det ska lösa sej på ett eller annat vis!

2007-11-20 @ 21:15:47
URL: http://lejdan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0