gårdagens tombola

Igår kändes det lite som att jag snurrade runt olika scenarion på vad som skulle kunna inträffa i en tombola och drog ut de mest otippade alternativen, tex som att spendera en stund av tobias födelsedagskväll på rosenlunds närakut? panikleta princesstårta i sista minuten? Well. När jag tänker till lite så kanske det inte var så många otippade saker som hände men det kändes som att det jag hade planerat för kvällen fick maka på sig en rejäl bit bort, men allt som allt var kvällen väldigt bra. Jag tror jag åt bland det godaste jag smakat på Mississippi Inn nämilgen Gårdskyckling med citrongrillade grönsaker och rostad vitlökscreme. OMG. Jag känner nästan för att gå dit idag igen och äta samma sak! (pappas ord "njutningens övermått är njutningens död" dyker dock upp i huvudet så det får nog dröja någon........dag!)

Jag gillar inte försäkringspapper och hur man skall fakturera i efterhand för att få ut rätt belopp från föreningen. Jag tror inte jag fattar riktigt vad för slags papper kassören skall ha, men jag chansar och hoppas på att det går vägen. Mycket i mitt liv är så just nu. Lite sådär hipp som happ - måste ta ett steg tillbaka in i mig själv, jag känner mig så splittrad i mig själv, måste samla ihop allt som drar åt olika håll för att få en starkare driv framåt åt rätt håll. Ska meditera idag, new ageigt som det kan låta är det uteslutande det som kan få mig att samla mig. Djupt andetag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0