Till vår bygd igen!

Kall valborg - lite kalorier - en frysande Fine. Har hittat både flyg och hotell till Spanien nu, skall bara sätta mig och boka allting idag. Värme och sol till folket! Fast mest till mig.

Var hos konsulenten tidigare idag; -7,9 kg totalt nu. Makes the pain worth it. Pappis kände knappt igen mig igår när vi åt hemlagad middag (som jag och mamma stod för, här pratar vi egosadism i allra högsta grad - det var dessutom en av hennes absolut mest välsmakande rätter) hos Mimmi i hennes nya kök.
Han kunde inte sluta påpeka hur han inte kände igen mitt ansikte för mina kindben blivit så framträdande. Det är alltid roligt när ens familj är så uppmuntrande. Dessan skulle försöka pull some strings i NY till min fördel på jobbfronten - hade visst kontakter upp på Face Stockholms huvudkontor. Man kan alltid hoppas!

I veckan ska mammis få hjälpe mig med att in/utreda kitschbalkongen. Det får bli den i vardagsrummet. Balkongen i sovrummet får bli mer praktisk, så att man kan hänga kläder och lakan på vädring, har jag bestämt. Ska bli så roligt när den är klar! Kan behövas en färgklick i min vardag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0