Rätt plats vid rätt tillfälle...

Det är knappt jag tror att det är sant!
Från att ha stretat och varit den mest ihärdiga - på gränsen till jobbiga arbetssökanden i Stockholmsområdet så räcker det med att ha träffat en person som säger något till någon annan, eller vara på rätt plats vid rätt tidpunkt.
Fick precis ett samtal från föreståndarinnan för Aktiv Hudvård som hade fått en rekommendation av hon som äger salongen i Vallentuna där jag var på intrevju att ringa mig ang en ledig plats i deras salong. Så om en och en halv vecka blir det träff där, och denna salongen ligger ju mycket mer centralt!

Dessutom räckte det ju med att jag satte min fot uppe på Dermarome och träffade min utbildningsansvarig för I.D och promotade mig själv för att hon skulle gå och hämta varuhusansvarig som senare på dagen mailar att hon väldigt gärna vill boka in ett möte med mig.

Det här är ju för bra.

Kommentarer
Postat av: helena

oooh! fan vad bra, jag håller tummarna.
du är en av de bästa! pusss

2007-05-12 @ 08:56:56
Postat av: fine

helena: tack gumman! <3

2007-05-12 @ 18:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0