intervjun.

Ok. Så imorse var det dags för intervjun för drömjobbet, som visade sig vara en heltidstjänst istället för ströjobb. Klart uppsving där, men ett visst hot för redan inplanerade aktiviteter i sommar som lär ryka om jag knuffar undan alla andra med min vassa tunga och mina armågar och snitchar åt mig platsen. Hur kan man ge upp en sådan plats för flytt till Gävle av alla platser på jorden. Ironi!

Provjobb nästa torsdag i alla fall, för att känna på om det är något för mig. Spännande! Men annars så känner mig, mycket ovanligtvis, lite kall när det kommer till det här jobbet. Jag förbjuder mig själv från att ens hoppas utan ser det bara som en erfarenhet att få ha kommit till en av Sveriges ledande agenturer och fått en chans att få presentera mig och vad jag står för. Om jag inte skulle få det så har jag dessutom sagt att jag finns tillgänglig för extrajobb, ströjobb och alla sorters av arbetsuppdrag.
My foot is there to stay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0