dödt.

Åh herregud va uttråkad jag är!! BAARRGH!! Efter de första två i star wars triologin och en dag under duntäcken i soffan är jag redo att slita av mig håret för lite excitement. Underhåll mig någon! Dans, sång, bellmanhistorier, I'm up for anything!

Saken är ju den att jag tänkte göra massor av saker idag men min förbannade frusenhet hindrade mig till 100%. Det spelade ingen roll hur mycket kläder jag än klädde på mig, jag kunde fan inte ta mig ut på söders gator och uträtta några simpla ärenden. Tur är ju att det inte var brådskande och att jag har tid att göra dem imorgon men ändå - det är maj månad och jag förbereder mig på att gå med långkallisar under jeansen och helly hansen fleece.
Barcelonas klimat kommer göra en frusen liten kropp som min gott.

Men underhållningen! Glöm inte den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0