sju sorters ali.

Hundra höjdare nailed it.

Hässleholm, där fredrik och filip irrade omkring och letade på kyrskolans skolgård ikväll, bjöd på allas vår Ali som är världens hårding och samtidigt en avundsvärd zenbuddist. Hans inställning är så älskvärt lugn, fick en att vilja träna så mycket hårdare.
Gävle drog till med ett sargskott i form av knäppisen som åker tåg mellan älmhult och malmö 5 ggr i  veckan och tror att han är mick jagger med inslag av dame edna. Say no more.

Jag älskar goldwave! Igår fixade jag och tobias till "sju sorters apor" till mp3. Sen fick jag världens idé och vi satte oss att klippa och klistra ihop tidernas bästa ringsignal! Det blev nästan alla katlas "sju sorters apor" plus en faraon och lite cirkus cirkör. Lägg på lite bossa nova i bakgrunden och jag har roligaste signalen någonsin!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Sju sorters avundsjuka!!! :D

2007-03-26 @ 23:51:40
URL: http://mjaumjau.com/user/300/diary
Postat av: Pojken

Du är bäst suman, och ringsignalen är på g. love you.

2007-03-27 @ 02:06:58
Postat av: fine

mattias: sju sorters mallighet! =)

2007-03-27 @ 13:30:19
Postat av: fine

Tobias, jag kommer ändå har kvar feelin on your booty när du ringer! ;-)

2007-03-27 @ 13:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0