Friskvård.

Friskare jag är! Bra!
Om en vecka är Helena hos mig, kan inte greppa att det är snart 2 månader sen vi bestämde att hon skulle komma upp. Sen dess har hon övat på Gävles underliga beteendemönster och är nu fullfjädrat mystisk.
Vi får se hur det går om en vecka när det är dags för slutprov bland genuina Gävleinvånare. Dock inga konstiga som kommer till festen tror jag så hon torde klara det med stjärnglans.

Har ändrat mig angående frisyr, men jag tänker inte posta sjuttioelva bilder på hur-det-skulle-kunna-se-ut-som-fast-ändå-inte-riktigt utan det blir slutresultatet man får se här, om man inte hinner se frippan i det verkliga livet utanför lådan först.

Idag kommer Jarl Ragnar hem. Tobias pappa som är och fotograferar Silos i Solna för jobbet idag.
Varför kan inte jag får ett jobb då?

Det lutar åt flytt. Ibland. Sen ångrar jag mig. Och sen packar jag och drar. Eller nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0