360 grader.

Idag hände det jag aldrig aldrig aldrig trodde skulle hända. Stod inne i ett av H&Ms provrum, vanliga rutinen med mantrat "titta inte för ingående i 360 graders speglarna" gick på repeat i skallen för att förhindra neggotankar och dåligt humör.
Men då! solen kom fram bakom molnen och änglar strödde rosenblad från himlen. Och jag fick syn på min egen häck. Min första tanke var att nä! den där är inte min. Min är inte alls så snygg. Men det var ju min!
Jag har ett grymt ass. Men sen när?! Sist jag råkade kolla var den mer som en världsdel än en bakdel.
Men nu. Går inte av för hackor nähedå!
Glad. Happy. Ma chérie!

Kommentarer
Postat av: Pojken

Att inse uppenbara saker är svårare än det verkar. Bra gjort i alla fall =)

2007-03-13 @ 21:45:55
Postat av: fine

tsss. tack! ^^

2007-03-13 @ 21:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0