brum brum.

Jag hatar logistik. Jag skulle aldrig för mitt liv kunna bli någon som relativt planlöst kör omkring och levererar saker från punk a till punkt b, 45 mil via småvägar bort.
Dagen började ju bra, jag och Helena tog bussen in till Halmstad och hann avverka nån timme med oengagerad shopping/fönstertittning innan hennes tåg avgick.

Blev upphämtad av pappa och Marée på järnvägsstationen, körde de 64,3 kilometerna hem till Emmaljunga och mitt barndomshem där jag återigen misslyckades med att rensa ut gamla papper som varje gång vi återkommer jag finner helt plötsligt viktiga och värda att spara.
Lastade bilen med en moraklocka, en enorm fotölj och en schifonge och begav oss de 37 kilometerna till vårt lantställe där vi lastade ur allt och lastade in sommardäck på 20 minuter. Tidsbrist.
Ilfart tillbaka de 37 kilometerna till Emmaljunga, köra norrut 7 kilometer till Markaryd, lägga på sommardäck, sen sätta mig i bilen och köra de 65,4 kilometerna ut till sommarstugan igen.

Bargh. Otroligt innehållslös dag.

Imorgon: annorlunda, skall svara på deras jobberbjudande och skriva vad jag har att offerera. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0