this is going to be a LOOONG day.

Gick och lade mig 01.40, klockan ringde 05.00. Då var jag så pass yrvaken och sömndrucken att jag inte visste var jag var. För många olika bäddar på sista tiden, dock sovandes med samma sällskap i någon av dem eller ensam. No sluttyness here, nono.
Tåg 06.20, somnade som en klubbad sälunge men stördes i sömnen av det enerverande ljudet av någon som utan bortförklaring helt enkelt hade tryckljudet på på sin mobil. Now thats a thing I cant grasp. VARFÖR? Varför finns det ett ljud som uppstår varje jävla gång man trycker på sin mobil. Kan det vara för att skicka hemliga meddelanden till andra som förstår det hemliga språket? Morse? Det kan ju inte vara menat att man skall hålla koll på att slå rätt nummer för det är ju samma ton. Och det är samtidigt en klar generationsskillnad, för ingen född före 60talet verkar bry sig! De sitter snällt där med sin nokia 3210 och stör alla med knäpp knäpp knäpp.... Tokigt.

Nog med dravel. Jag kan inte förmå mig att väcke Tobias (I let myself in) för jag är lika trött jag... Snart borde vi dock be on our way. Tur att det inte är jag som kör, då hade jag nog nästan kört ihjäl oss som på vägen hem från roskilde förra året.
Im such a godd driver!

Kommentarer
Postat av: Dumpad

Det är till för att pensionärerna ska veta att dom har tryckt på en knapp... Stackarna fattar ju ingenting av dagens teknik

2007-07-12 @ 08:52:25
URL: http://dumpad.webblogg.se
Postat av: josefine

nej, de små stackarna. fastnade i att läsa din blogg, vill att du ska veta att det är personligt hur lång tid det tar att komma vidare till nästa trappsteg tills man har avslutat kapitlet sorg. Gick hos psykolog 4 månader förra året och kan allt om vad du går igenom nu. My version. Ha tilltro till att det blir bättre. Ofattbart nog.

2007-07-12 @ 09:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0