svt2

Åh, jag har hittet det mest fridfulla att sova till! Testbild på svt2! När jag skulle sussa sött runt 03.30 tiden spelades en av mina favoritarior, Lascia ch'io pianga från Rinaldo (förekom i den svenska filmen filmen Lust och färgring stor från -95) och när jag vaknade till för en stund sedan var det även då någon fridfull aria i stil med ovanstående. Men strax efter jag mornat mig och satt mig här började olika högfrekventa pip så det var i grevens tid jag gick upp.

Premiärfyllan efter 4 månaders torka gick alltså av stapeln igår, och jag mår som en drottning idag. Jag är ju förvisso aldrig bakfyllesjuk men jag känner mig inte ens ett uns illamående och har inte huvudvärk. Känner mig dock lite trött, that's all.
Och att skryta lönar sig, må jag då säga! Angelica skulle visa sin artikel som publicerades igår i GD, och då var jag ju bara tvungen (uttalas med en rynkade ögonbryn, framskjuten underläpp och en svepande handrörelse så att monokeln faller ner...alltså posh) att visa artiklarna i nöjesmix och nöjesredaktören Marie tände till, så vem vet, jag kanske får skriva något för GD också? hade varit väldigt roligt!

Tänke cykla till Hemlingby senare och springa en runda i skogen, för jag känner mig osäker på när man kan köra. Jag tog min sista drink på McGills, det måste alltså ha varit runt 00-tiden. Hur lång tid tar det tills man är fullständigt nykter igen? Hur ska man kunna veta sånt for sure??

Idag är det alltså bröllop på Öland, jag håller tummarna för vädret och att inte hästarna som Cristine och Vidal skall komma inridande på från varsitt håll skenar, ujuj. Det är så mycket bröllop i omlopp just nu att man blir alldeles till sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0