Sömnlös i Stockholm

Fy FAN vilken natt.. Jag hade ju varit ute hela dagen, uträttat ärenden, varit på intervjun och shoppat runt, så jag föreställde mig att det minsann inte skulle svårt att somna.
Vid 22 tiden gick jag därför förhoppningsfullt och la mig. Klockan 02 gav jag upp, tände lampan och satte på datorn. Satt vid den till klockan var 03.30 tiden då mina ögon värkte och jag bara ville sova.
Jag lyckades sova en timme mellan 06-07 men då drömde jag den mest fasansfulla mardrömmen, och vaknade alldeles genomsvettig.
Det tär mycket, jag har aldrig haft några sömnsvårigheter, tvärtom - jag har alltid somnat på en sekund, därför funderar jag på att köpa Valerina natt. Detta måste ju definitivt få ett slut.

jaja, jag lär ju somna under min 90minuters helkroppsmassage jag ska på idag. Skönt är inte ens ordet för hur det ska bli. Åh. fint stuff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0