kastmärken.

Tvära kast!
Idag har varit den bästa dagen på länge!! Jag gick upp vid 04.30 och plockade fram alla yrken i alla yrkeskategorier på ams.se och den ynkliga summan av 294 sidor blev resultatet. Började söka med inställningen att nåt skitjobb skall väl ändå dyka upp och sökandet bar frukt - jag har två intervjutider nästa vecka! Ett riktigt, riktigt lovande, ca 100 meter från min bostad! Låt mig bli den bästa på Grooming?
Det andra jobbet är som brevbärare för citymail. Ett rent taktiskt drag av mig, tänk att få betalt för att träna! Jag som är morgonpigg tycker det är en baggis med tidiga morgnar och att trampa runt Söder och få bättre kondis och fastare stjärt skulle vara roligt!

Idag var också dagen för min hemliga överraskningsmiddag för Tobias. Han var helt ont anande när jag hämtade honom och körde honom till mummaland där jag med Ingers assistans hade lagat middag och min Gi tårta (såklart, given vinnare vid det här laget. version 2.0 blev dessutom mycket godare!) Vi skrattade så jäkla mycket under middagen att jag fortfarande har alldeles ont i magen, och sen blev det inte bättre för Laila och Ylva pratade om och visade mig avsnitt av Invader Zim, vilket måste ha varit det roligaste jag sett på länge! Jag kan inte fatta hur jag lyckats hålla mig helt oupplyst när det kommer till något så roligt?! När de i mun på varandra berättade om vad mer Jhonen Vasquez så blev jag nästan arg på mig själv, haha, så orationellt. Men det lät i alla fall superunderhållande and I will check it out.

Tobias alla kläder ligger i tvätten och han är därför en naken man och trubadur tillika som sitter på sängkanten och spelar "Tightled", en låt som faktiskt är skriven till mig... Jag skall även jag go commando snart, jag är ingen trubadur men än stämmer min stämma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0