en mör mört på möregatan.

AJJ! Min kropp!
Sitter hemma i lägenheten och ojar och åmar mig över hur kroppen känns efter min allra första thaimassage. Som kund alltså.
Benen känns två meter långa, tibialis anterior fick sin första avrättning någonsin, uppmärksamt av henne att märka att den är kort som en fiolsträng. Däremot överkroppen, axlarna armarna känns som någon pucklat på mig av ren illvilja. Jag känner mig som Paolo Roberto efter att han i böckernas värld slagits mot Ronald Niederman.

Dricker 7 sorters dricka. Först Cambridgemilkshake, sen 0,75 liter vatten sen 33 cl cola light. Intervju numoer duo om 1 timmer och en kvart. Stockholm bjuder på en trevlig och större lägenhet än Tobias, men jag längtar ändå tillbaka. Tågfärd ikväll, bara inte värmlandsåskan slår ner i tåget. Det vore opassande och mycket typiskt.

Ny obsession i cdbok btw, fast denna gången i min mp3. Madame Terror. Mycket bra. Inte så lättsamt. Men bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0