2 good 2 be true.

Jag fick jobbet!!! Ah! Jag är helt utom mig, jag hade knappt stängt dörren efter mig innan jag slet upp mobilen och ringde Tobic och Helena för att dela med mig av den glada nyheten

Herregud! Allt började med sjuk morgonpigghet + tristess och ett helt psykadeliskt mail som svar på annonsen. Och nu, nu sitter jag här med världens bästa jobb i händerna, totalt formbart. Har redan jättebra kontakt med mitt chef-par, dagens samtal varade i två timmar och jag blev omkramad både när jag kom och när jag gick! Herregud, det låter helt stört.. jag har en chef (eller två egentligen), jag har en provanställning i 6 månader, jag har en skitbra lön, jag har nära till jobbet, jag har ETT JOBB. Som jag redan har 1000 tankar hur man kan utforma, hur man ska göra med webbshopen, hur bloggen skall utvecklas.

Ojoj, ingen rast ingen ro, måste skriva ner tankarna nu nu nu!

Kommentarer
Postat av: p

fan vad glad jag blir när jag läser !
du e lovely, grattis finey.

2007-07-31 @ 01:38:33
Postat av: fine

Thanks P! Du är fin som snus! :D

2007-07-31 @ 02:13:19
URL: http://fine.webblogg.se
Postat av: Pojken

Panth...!!!!!!!!!!!!!

2007-07-31 @ 02:14:38
Postat av: fine

Ja, älskling, det här är fasiken MEGApanth!!!!!!!!! =D

2007-07-31 @ 02:17:11
URL: http://fine.webblogg.se
Postat av: Helen

Hurra! Grattis! Vad härligt! Vilket jobb var det? =)

2007-07-31 @ 08:46:52
Postat av: fine

helen: Det är på ett företag som heter Grooming som säljer hudvård exklusivt för män. Butiken kommer att lika i Skrapans nya lokaler, vi öppnar den 20e september! Dessutom har de en butik där ett behandlingsrum kommer att öppnas på Sveavägen 17. Dessutom kommer jag hjälpa till med deras blogg på deras webbshop, där kunder ställer frågor och vi presenterar nyheter. Roligt! :D

2007-07-31 @ 10:00:36
Postat av: Helen

Hihi, vad kul. Får komma och shoppa grejer åt Virre hos dig då!

2007-07-31 @ 10:12:09
Postat av: fine

helen: ja! absolut, sen kan han ju alltid komma på behandling också! :) Dessutom kommer vi starta upp en webbshop för tjejer nu, där kommer du med största säkerhet hitta något fint till dig. Hur är det med dig, vad hittar du på? :)

2007-07-31 @ 10:13:42
Postat av: Fröken Lena

Grattis till nya jobbet
gumman.
Vad kul. KOmmer absolut hälsa på. Kramis från din fd klassföreståndare *fniss

2007-07-31 @ 18:07:50
Postat av: fine

Lena! Va roligt! jag som trodde du hade slutat läsa mina spridda tankar. =D

2007-07-31 @ 18:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0