06:28

Jävla myggbett, jävla öland.

Vaknade prick 05:28 och kände att nu var det ett bra tillfälle att gå upp. Mer och mer börjar jag glida in till någon slags sammansättning av kolatomer som inte behöver någon sömn för att fungera korrekt. Eller, det sisa återstår ju att se.

Skall för första gången på 1,5 år klippa mig någon annanstans än hos Johanna hemm i stan, jag har fått fullfjädrad mullet den senaste månaden och smet in på nåt ställe som hette popcorner igår för att boka tid och i eftermiddag avgörs domen. Namnet, nej, jag är inte riktigt säker på om det här känns riktigt säkert i maggropen men med tanke på att jag inte skall göra något avancerat BÖR det ju gå bra.
Eller så blir min frisyr det stora samtalsämnet ikväll, som det lätt blir när man tycker en frisör gjort ett för jävla uselt jobb.

En biverkning till ingen sömn KAN ju vara att man dravvlar om klipptider och frisörer i all oändlighet. Det får vi aldrig veta. för jag slutar här.

Lunch med Sandra idag, det är guld värt. Träna nu. det är också guld. I LOVE GGOOOOOOLLDD!
image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0