Bokar böcker.

Blev inspirerad till att köpa nya böcker, så nu browsar jag runt på Bokus och har böcker till ett värde av en miljon i varukorgen.

Tränade för första gången sedan andra slaget vid el-Alamein idag. Massor med folk som trängdes (helt fel tidpunkt att var där; note to self), och receptionisten påstod att min presentkort på 3,6' bara var värt 80 kr! Efter överläggande med juryn kom hon tillbaka och berättade om deras tekniska problem som bjöd mig  på gratis gym denna gång.

Jag har planer varje dag. Det är roligt att ha mycket att göra, jag fungerar onekligen bäst då.
Imorgon ska jag till ny läkare på A.K,
på torsdag special-läkare(i Gävle),
fredag = födelsedagskalas och
på måndag ska jag till min nya husläkare som skall teleportera mig (om det ändå vore så väl!) till Ersta mag-tarm.

Kommentarer
Postat av: Linda E

Kul att man kan inspirera ;)

Älskar att köpa böcker, bra böcker vill jag ha i bokhyllan och inte behöva låna dem på biblioteket.

2007-01-30 @ 18:40:25
URL: http://mirandaail.webblogg.se
Postat av: fine

ja, lusten att läsa kan slå till när som helst och då vill man vara förberedd! =)

2007-01-30 @ 20:36:38
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0