Exil.

Jag lever i exil. Sitter hemma hos min syster, är helt slut minst sagt. De senaste dagarna har varit rena rama slitet, jag har bl.a spenderat sammanlagt ett halvt dygn på Bauhaus (efter dessa långa timmar a.k.a böghus), har ingått telefonsamtal med plattläggare, mamma (bara för att jag skrev hennes namn ringde hon ang hatthyllor), snickare, kakelslottet ungefär en miljon gånger, over and over. Killen på kakelslottet varnade mig t.o.m för cancer i hjärnan efter mina många samtal under den timmen vi spenderade där ute.

Om det inte framgått av mitt brutala klagomål och kungörande av hur synd det är om mig så håller badrummet på Möregatan att renoveras, med start igår. Förmodligen klart på söndag om allt vill sig väl. Måste duscha så långt in i hörnet jag kan för min glasvägg som skall monteras upp levereras först om 2-4 veckor. Men vad gör det?? Jag får världens fräschaste badrum med glasmosaik på golvet - grymt vajjert!

Och imorgon kommer Tobias, det är Ratatat på Debaser och på lördag Bluemoonbar med Lisa och hennes Gävlevänner.
TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0