sleighbells.

Wow, vilken tajming jag har. Natten till julafton då man skall sussa som godast och drömma om att öppna gigantiska paket, då blir jag magjusk (IGEN!!) och har alltså sammanlagt sovit 4 timmar. Missade julkalanderns sista avsnitt pga av den idiot på SVT som lade sändningen till 07:15. Visst är det måndag men det är ju julafton?! Vem är uppe då, alla barn har ju jullov? Jag var förvisso vaken men inte i det tillsåndet att jag kunde lämna badrummet. Jag och Sophie Kinsella hade det riktigt mysigt stundvis.

Snälla mammis har åkt till Höganäs för att handla blåbärssoppa, alproyoghurt och paranötter så att jag får i mig något som inte upprör trollet som bor i min kista. Skinka, sill och andra julbordsgarnityr lockar INTE.
Får man ha med sig matlåda med typ spaghetti till kusinerna på julafton?

Ska få hålla i en livs levande bäbis idag, för allra första gången. Come to think of it, finns det många som får hålla i en ikke livs levande? Skumt formulerat, I blame the stomach. Anyways, det är första kusinbarnet Emil som får den stora äran att få vara huvudobjekt denna afton.
Men först skall vi stanna till i Emmaljunga så att jag och Helena får byta klappar och skvallra av oss en liten stund.

Hoppas ni har det bra, var ni än befinner er. God Jul!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha det är nog just allt gulligull i hemmet som omvänt mig, the dark side! :) Fast jag gillar ju gulligull iofs...hum. God Jul!

2007-12-24 @ 10:00:26
URL: http://amheni.blogg.se
Postat av: ida

ghaaa! Jag blev med tosig öäver det med julkallendernm. jag bänkade mej i soffan under filten med joel. kort därefter kom de övriga familjemedlemmarna o gjorde oss sällskap i väntan på Mila o Elfrid. Men va fan.. vad är detta? men patrik laddade hem det. såg det efter en timme. phuu! God Jul!

2007-12-24 @ 22:00:53
URL: http://lejdan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0